sydney - Reisverslag uit Lochem, Nederland van Anne Oltvoort - WaarBenJij.nu sydney - Reisverslag uit Lochem, Nederland van Anne Oltvoort - WaarBenJij.nu

sydney

Door: anneoltvoort

Blijf op de hoogte en volg Anne

28 Juli 2014 | Nederland, Lochem

Hallo allemaal,

Ik zal beginnen bij het begin: Jan heeft ons naar Schiphol gebracht dinsdagmiddag, hier verliep alles vlekkeloos. S avonds vlogen we naar Londen. In Londen vlogen we later die avond naar Dubai, deze vlucht was al iets langer, volgens mij 6 uur. Vanuit Dubai zijn we in 13uur naar Sydney gevlogen. Gelukkig waren de vliegtuigen luxe, waardoor we redelijk konden zitten en keuze hadden uit gigantisch veel films. We kwamen donderdagochtend om 6.00u lokale tijd aan (8 uur later dan in Nederland). We zijn daarna op zoek gegaan naar onze camperverhuurder, deze hebben we gelukkig vrij snel gevonden, hier hebben we ons hippie campertje (ja, zo heet hij echt 😄) opgehaald. Er waren twee campings in Sydney waar we heen konden, 1 was niet mooi de andere wel.. Wij kozen voor de mooiere, deze was wel iets verder weg, ongeveer 40 min rijden. Uiteindelijk waren we rond 12uur op de camping, als je nagaat dat we om 6.00uur landden, dan hoef ik niet meer te vertellen dat het behoorlijk is mis gegaan met het vinden van de camping! Ten eerste moest Nick links rijden, ten tweede is Sydney gigantisch druk en groot en ten derde hadden we geen idee waar we heen moesten, een goede kaart hadden we nog niet namelijk.. nouja uiteindelijk zijn we er gekomen, de camping is erg Eeh.... Rustgevend:p weinig te beleven behalve veel kikkers, vogels en kalkoenen! Toen we de camping gevonden hadden hebben we ons opgefrist en zijn we naar het centrum van Sydney gegaan, dit keer maar veilig met de trein. We hebben wat gegeten en de harbour bridge en het opera house bekeken. Rond een uur of 5 zijn we weer richting camping gegaan. In de trein ben ik wel 15 X in slaap gevallen denk ik, ik was helemaal op, gelukkig kon Nick zn ogen wel nog net open houden. Om 18.00uur lagen we al te slapen, tot de volgende ochtend 6.00uur, we hadden het nodig dus! Dag twee zijn we met een hop on hop off bus mee geweest, zodat we de mooiste dingen konden zien. We zijn van a ochtends vroeg tot s avonds laat bezig geweest, wat een prachtige stad! Wat wel gek is, is dat het om 18.00uur al pik donker is! Maar dit zorgde er wel voor dat we een super mooie skyline te zien kregen vanaf een berg buiten het centrum. S avonds half 9 waren we pas weer op de camping en hebben we snel spaghetti in elkaar geflanst. Ik was vanmorgen weer om 6.00 uur wakker (heb een lekker ritme te pakken), inmiddels is het kwart over 7, Nick ligt nog heerlijk te slapen. Ik ben dit vast aan het typen, zodat als we een keer internet hebben, ik dit meteen kan posten. Ik had gedacht dat je hier in Sydney overal wel internet zou hebben, maar dat is dus echt niet zo! Ben dus erg benieuwd wanneer ik dit online kan gaan zetten! Oja, wat ik nog niet verteld heb, het is hier echt koud joh! S ochtends steeds maar ongeveer 8 graden! Overdag warmt het geleidelijk op tot ongeveer 20 graden, dan is het wel goed te doen. Maar het is wel behoorlijk wat kouder dan we hadden gedacht! Gelukkig hebben we een heel schattig en gezellig campertje waar we goed in kunnen zitten en liggen. Vandaag gaan we Sydney uit, eerst naar de blue mountains en dan door naar port stephens.

Daar gaan we weer op de camping staan. Ik hoop dat daar alles goed gaat en het lekker weer is! Met ons gaat het in ieder geval super! We genieten al volop! Tot het volgende verslag! 

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Actief sinds 27 Juni 2011
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 14590

Voorgaande reizen:

22 Juli 2014 - 23 Augustus 2014

Australië

03 Juli 2011 - 28 Juli 2011

Vrijwilligerswerk in Canada!

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: