blue mountains en port stephens - Reisverslag uit Forster, Australië van Anne Oltvoort - WaarBenJij.nu blue mountains en port stephens - Reisverslag uit Forster, Australië van Anne Oltvoort - WaarBenJij.nu

blue mountains en port stephens

Door: anneoltvoort

Blijf op de hoogte en volg Anne

28 Juli 2014 | Australië, Forster

Hallo!

We hebben nog steeds nergens (gratis) Internet gehad dus ik schrijft nu vast verslag 2 voor als we toch nog een keer Wi-Fi krijgen:).

Eergisteren zijn we naar de blue mountains geweest, super vet!! De uitzichten daar waren zo gaaf!! Mooie bergen, watervallen en wandelroutes. We hebben die avond op een camping gestaan in Rouse Hill. Gisterochtend zijn we daar weer weggegaan om verder te rijden naar port stephens, een baai. We hebben hier een leuke camping gevonden in het dorp Nelson Bay. We hadden op die camping een super plek, ongeveer 20 meter lopen en we stonden op een prachtig strand. We hebben een flinke strandwandeling gemaakt daar en zijn toen een berg beklommen, vanaf daar had je ook weer een heel mooi uitzicht over de zee en baai. S avonds zijn we het dorpje ingegaan om een barretje te zoeken met internet, deze hebben we dus niet gevonden, het was namelijk al een hele klus om een café te vinden! Uiteindelijk zijn we in een café van een hotel gaan zitten. Allemaal van die halve hippie figuren daar, Kiki echt allemaal leuke mannen voor jou haha! We voelden ons heel gewoontjes naast die lui haha. Vanmorgen zijn we met een boot mee geweest om dolfijnen en walvissen te spotten! Dolfijnen hebben we niet zo veel gezien want ze gingen vooral op zoek naar walvissen! En die hebben we gezien, super vet! Wat een gigantische beesten joh, we hebben er een paar echt zo uit het water zitten springen! Inmiddels zitten we weer in de camper op de weg. We gaan nu naar Forster rijden. Eigenlijk is het zonde om binnen te zitten met dit weer, we hebben een strak blauwe lucht en een heerlijke zon! Gisteren liep Nick ook al in zn blote bovenlichaam langs de zee, zulk mooi weer was het... En dan is het hier winter he.. ongelofelijk! S nachts is het wel koud maar dan kleden we ons gewoon wat beter aan. Nou Hopelijk vinden we snel een plek om dit online te zetten, dan horen jullie eindelijk eens iets van ons:). Een knuffel van ons!

zo, Internet gevonden!! We zijn nu in Forster, we zijn net naar een sportschool geweest om ons even uit te leven, we voelen beide de spieren nu al... Nu gaan we snel naar een camping om te koken en eten! Tot de volgende keer! Xxxxx

• 28 Juli 2014 - 21:04

Herman:

Klinkt allemaal hartstikke mooi, ik word al jaloers. Een kleine troost voor ons is dat we a.s. donderdag ook maar op vakantie gaan, alleen weten we nog niet goed waarheen, het lijkt overal slecht weer.Hier vanmiddag eindelijk een stortbui gehad.Ik vind Australie wat ver met een camper, dus we zien wel. Hoe ver rijden jullie eigenlijk per dag? toch niet al te veel? Nou ja jullie zien maar.Veel plezier!!! Ik kijk al uit naar jullie volgende verslag.
    DOEI van ons allemaal.