Townsville, mission beach, adminton, cairns, mossm - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van Anne Oltvoort - WaarBenJij.nu Townsville, mission beach, adminton, cairns, mossm - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van Anne Oltvoort - WaarBenJij.nu

Townsville, mission beach, adminton, cairns, mossm

Door: anneoltvoort

Blijf op de hoogte en volg Anne

17 Augustus 2014 | Australië, Port Douglas

Hoi allemaal!!

Alweer een tijdje geleden dat ik heb geschreven en we zijn nu alweer een stuk verder! Na airlie beach zijn we naar townsville gereden, daar hebben we 1 nachtje op een camping gestaan en een berg beklommen, castle Hill of zoiets, voor de rest hebben we daar weinig gedaan. De volgende dag zijn we doorgereden naar mission beach, daar heb je ook weer hele mooie stranden met leuke palmboompjes enzo, alles wat je ziet kan zo op een ansichtkaart! We hebben daar lekker in de golven gespeeld en op het strand gelegen. De volgende ochtend hebben we daar door een stukje regenwoud gelopen, daarna zijn we doorgereden richting cairns, onderweg zijn we een paar keer gestopt om watervallen in het regenwoud te bekijken, bij josephine falls en the boulders(is het opzoeken op Google waard, heel mooi!!). Uiteindelijk zijn we gestopt in adminton, een soort voorstadje van cairns. Daar hebben we op de camping gestaan en zijn we naar een sportschool geweest (waar ik op het moment nog spierpijn van heb net als Nick), we hebben daar aan een lesje meegedaan genaamd strenght. De volgende dag zijn we cairns ingegaan, we hebben de hele dag daar gelopen en op overdekte terrasjes gezeten want het was echt klote weer, bijna de hele dag regen.. de volgende dag zijn we naar een aboriginal park geweest net buiten cairns, heel leuk en interessant. Daarna zijn we naar port Douglas gereden en uiteindelijk op een camping in mossman terecht gekomen, waar we nu zitten. We gaan straks ook hier weer het regenwoud in een vanaf port Douglas gaan we nog een keer snorkelen in the great barrier reef, dat doen we waarschijnlijk maandag (nu is het zaterdagochtend hier). We gaan woensdag in ieder geval terug naar cairns om de camper in te leveren en donderdagochtend gaan we het vliegtuig in, om zaterdagochtend Hopelijk weer veilig in Nederland te landen! We hebben super veel zin om iedereen weer te zien en fotos te laten zien, maar de tijd is eigenlijk ook veel te snel gegaan!! Maar we hebben in ieder geval heel erg genoten en dat gaan we de komende dagen om nog even volop doen!!! Tot snel allemaal xxxxxx

Inmiddels alweer een dag verder, de wandeling in het regenwoud was prachtig!! We zitten nu (zondagochtend) op een camping in Port Douglas, morgen gaan we weer snorkelen in the great barrier reef, dit keer met mooi weer yeaaah!!