Bijna naar Australië - Reisverslag uit Lochem, Nederland van Anne Oltvoort - WaarBenJij.nu Bijna naar Australië - Reisverslag uit Lochem, Nederland van Anne Oltvoort - WaarBenJij.nu

Bijna naar Australië

Door: anneoltvoort

Blijf op de hoogte en volg Anne

20 Juli 2014 | Nederland, Lochem

Hallo allemaal,

Dit is even een testbericht om te kijken of dit reisdagboek het nog doet. Dinsdagmiddag rond half 3 brengen mijn ouders en/of broer Nick en mij naar Schiphol, we vliegen om 19.00 uur richting Londen, dan hebben we nog een tussenstop in Dubai en uiteindelijk zullen we donderdagochtend vroeg in Sydney landen. Een lange reis dus, maar dan heb je ook wat.
We zullen een maand weg zijn, de 23e komen we weer terug.

De reis start in Sydney en eindigt in Cairns.

Ik ga proberen iedere paar dagen iets van me te laten horen, maar ik weet natuurlijk niet hoe het allemaal gaat lopen en hoe de internetverbindingen daar zijn (ik verwacht goed).

Tot het volgende (echte) reisverslag!

Groetjes uit Lochem

  • 22 Juli 2014 - 17:12

    Yvonne Zweers:

    Lieve Nick en Anne,

    Ik wens jullie een hele fijne vakantie in Australië. Maak er samen een hele mooie reis van. Pas goed op elkaar en geniet van alle mooie dingen om je heen.
    Ik kan niet wachten op jullie eerste reisverslag. Dan kan ik me een voorstelling maken van al de mooie dingen wat jullie mee gaan maken.

    Veel liefs mama (Yvonne) XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Actief sinds 27 Juni 2011
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 14610

Voorgaande reizen:

22 Juli 2014 - 23 Augustus 2014

Australië

03 Juli 2011 - 28 Juli 2011

Vrijwilligerswerk in Canada!

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: