Nog een paar dagen.. - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Anne Oltvoort - WaarBenJij.nu Nog een paar dagen.. - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Anne Oltvoort - WaarBenJij.nu

Nog een paar dagen..

Door: anneoltvoort

Blijf op de hoogte en volg Anne

22 Juli 2011 | Canada, Ottawa

Het is nu vrijdagavond, kwart over 11 en ik ben ontzettend moe! Sinds een paar dagen is Sam hier, een franse jongen van 21 jaar. Hij heeft hier gewoofft en vond het zo leuk dat hij voor een tijdje terug is gekomen, dat is erg gezellig! We hebben gisteren gezwommen in de rivier, het was heeeel koud, maar ik wilde het toch gedaan hebben voordat ik weer naar huis ga. Ook hebben we een lange wandeling gemaakt op de top van the range van de buurman.
We hebben de afgelopen week elke dag boomstammen gezaagd tot 'logs'. Omdat we zo hard hebben doorgewerkt zijn we vandaag al begonnen aan de bouw van de sauna (waar de logs voor waren bedoeld). Dat hield in dat we stenen nodig hadden voor de basis, maar niet zomaar stenen, hele zware rotsblokken! We moesten met z'n drieen tillen om ze in de truck te krijgen..

Ik zou eigenlijk maandag hier vertrekken met een vrachtwagen van anahim lake naar williams lake, maar nu is dit vrachtwagenbedrijf overgenomen door nieuwe mensen en die willen geen passagiers meer meenemen. Dus mijn plannen zijn enigszins gewijzigd en ze zijn er eigenlijk alleen maar op vooruit gegaan! Fred en Monika brengen mij en het nieuwzeelandse stel naar Williamslake op maandag. Maandag pakken we 's middags de bus naar Vancouver, waar we 's avonds laat zullen arriveren. We kunnen slapen bij de neef van Tim (de nieuwzeelander). Dinsdag gaan Michelle en Tim me een snelle rondleiding in Vancouver geven op de fiets! Ze hebben er 3 maanden gewoond, dus ze kennen alle hot spots! De nacht van dinsdag op woensdag slapen we weer bij dezelfde neef en dan zal ik woensdag om kwart over 11 op het vliegveld zijn en kwart over 1 zal ik opstijgen..
Maar eerst gaan we morgen met veel buren en wooffers werken aan de sauna en daarna weer met z'n allen eten (barbecuen), als afscheidsdiner. De tijd is hier zo onwijs snel gegaan.. ik kan me niet voorstellen dat ik over een paar dagen alweer wegga, maar het is ook leuk om weer naar huis te gaan en pappie en mammie weer te kunnen knuffelen!
Nu ga ik snel slapen! Welterusten (voor jullie goedemorgen.)

  • 23 Juli 2011 - 07:48

    Elmar:

    Ik lees je verslagen met veel plezier, klinkt echt leuk!

  • 23 Juli 2011 - 07:52

    Marieke:

    Woeeeh moet jij in Nederland heeeel veel meer over Sam gaan vertellen? Haha. Klinkt allemaaal zo super Anne, maar ben ook weer heel blij als je weer bij ons bent! Wel echt gaaf dat je Vancouver ook nog even ingaat, lijkt me een mooie stad! Geniet nog even van de laatste mooie dagen daar, en tot snel! Liefs

  • 23 Juli 2011 - 08:41

    Tessa:

    Hee lieve Annie!
    Wat klinkt het allemaal leuk! En vooral ook met die andere mensen. Lijkt me heel gezellig naast al het werk dat je doet.
    Ik mis je wel behoorlijk hoor An!!
    Komende dagen ben je dus weer voornamelijk aan het reizen.. dan is het juist wel heel tof dat je een dag vancouver gaat bekijken!
    Ben heel benieuwd naar de rest van je verhalen..
    Geniet er nog even van! En helaas niet tot snel want ik ga zondag op vakantie. Maar daarna kom ik als de wiedeweerga naar je toe!
    Heel veel liefs

  • 27 Juli 2011 - 07:26

    Myanne:

    He lieve an.

    klinkt echt super gaaf man! wij vinden het wel weer gezellig als je terug komt hoor !:D maar kan me voorstellen dat je het jammer vind. ben blij dat je het zo naar je zin hebt gehad!

    ik zie je snel meid

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Actief sinds 27 Juni 2011
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 14620

Voorgaande reizen:

22 Juli 2014 - 23 Augustus 2014

Australië

03 Juli 2011 - 28 Juli 2011

Vrijwilligerswerk in Canada!

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: