regen - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Anne Oltvoort - WaarBenJij.nu regen - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Anne Oltvoort - WaarBenJij.nu

regen

Door: anneoltvoort

Blijf op de hoogte en volg Anne

14 Juli 2011 | Canada, Ottawa

Het is niet te geloven.. ze hebben hier nog nooit langer dan 1 dag achter elkaar regen meegemaakt, meestal is het een korte bui.. maar nu regent het al 3 dagen onophoudelijk en de aankomende 6 dagen blijft het volgens de verwachtingen zo..
Maar gelukkig hebben we leuk werk te doen! Fred heeft met andere vrijwilligers een soort klein huisje gemaakt, die onder de foto's als 'cabin' staat, maar van binnen was dit nog niet helemaal af. We zijn nu bezig met het dicht timmeren van het dak en daarna gaan we stoelen uit een oude auto slopen die gaan dienen als meubels voor in het huisje.
We hebben dit de afgelopen dagen gedaan en zijn nu bijna klaar met het dak. Daarnaast hebben we veel gekaart, gelezen, visite gehad van de nieuwe wooffers van de buren en heeeel veel gegeten.
Morgenochtend komt een jongen uit Frankrijk, Sam, hier, hij heeft hier ook vrijwilligerswerk gedaan en wilde nog een keer langs komen omdat het zo leuk was geweest.
De beren zijn helaas de bergen ingetrokken dus die zien we niet meer. De eerste paar dagen heb ik ze wel gezien; een grizzly familie van 1 moeder en 2 kinderen, een middelgrote zwarte beer en nog een keer dezelfde familie, maar toen hier in de tuin!
Het engels praten gaat me wel goed af, ook al ken ik veel woorden en termen niet, door omschrijven komen we er altijd wel.. En Monika is duits, dus als ik in het Nederlands of dialect zeg wat ik bedoel kan ze het vaak wel ontcijferen en andersom ook.
En het is gewoon alweer vrijdag! De tijd gaat zo ontzettend snel!
Ik heb een paar foto's met mn mobiel online gezet, maar de mooiere foto's komen van mn camera als ik weer thuis ben.
Tot snel allemaal!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Actief sinds 27 Juni 2011
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 14614

Voorgaande reizen:

22 Juli 2014 - 23 Augustus 2014

Australië

03 Juli 2011 - 28 Juli 2011

Vrijwilligerswerk in Canada!

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: