Weer thuis! - Reisverslag uit Laren, Nederland van Anne Oltvoort - WaarBenJij.nu Weer thuis! - Reisverslag uit Laren, Nederland van Anne Oltvoort - WaarBenJij.nu

Weer thuis!

Door: anneoltvoort

Blijf op de hoogte en volg Anne

28 Juli 2011 | Nederland, Laren

Goedenmiddag (het zou nu nacht moeten zijn.. ik ben zooo moe!)
Ik ben vanmorgen om 7.54 weer in Nederland aangekomen na drieënhalve leerzame, leuke weken! Omdat ik dit keer tegen de zon ben in gereisd heb ik afgelopen nacht gemist.. ik heb in het vliegtuig ongeveer 10 minuten geslapen, langer lukte niet. Ik heb een erg aardige, duitse jongen leren kennen in het vliegtuig, Paul. Het was erg gezellig met hem, waardoor de tijd gelukkig snel ging (10 uur vliegen). De laatste dagen in Canada waren erg leuk! Samen met Sam heb ik veel lol gehad en de dag die in Vancouver met Michelle en Tim was erg leuk! Ik hoop dat jullie mijn reisverslagen met plezier hebben gevolgd en dat ik jullie snel weer face to face kan spreken en meer avonturen kan vertellen! (ik heb nog wel een beetje moeite met de Nederlandse taal, maar dat zal wel goed komen)

  • 28 Juli 2011 - 14:18

    Danielle:

    Yeaaa annie is back in town!!
    Zien elkaar snel zodat ik alles kan horen!!

  • 28 Juli 2011 - 15:51

    ESTHURRRRR:

    wat heerlijk daj d'r weer bunt deerne!!! xxx

  • 28 Juli 2011 - 22:25

    Gerrit En Alice:

    We hebben erg genoten van je reisverslag.Maar nu ook dat je weer veilig thuis bent.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Actief sinds 27 Juni 2011
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 14619

Voorgaande reizen:

22 Juli 2014 - 23 Augustus 2014

Australië

03 Juli 2011 - 28 Juli 2011

Vrijwilligerswerk in Canada!

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: