Bijna! - Reisverslag uit Laren, Nederland van Anne Oltvoort - WaarBenJij.nu Bijna! - Reisverslag uit Laren, Nederland van Anne Oltvoort - WaarBenJij.nu

Bijna!

Door: anneoltvoort

Blijf op de hoogte en volg Anne

01 Juli 2011 | Nederland, Laren

Het is dan bijna zo ver, nog 2 nachtjes slapen en dan ga ik met het vliegtuig naar Canada.
Vanmiddag ga ik mijn spullen maar eens inpakken, wat altijd een drama is omdat ik overal te veel van mee wil nemen.. Vanavond geef ik mijn aller laatste spinningles in Lochem bij de sports and science, dan morgenochtend de laatste kickbokstraining, 's avonds een personeelsuitje en dan hopelijk goed slapen!
Zondag zal ik om half 2 vliegen, dus ik moet al om 11u op Schiphol aanwezig zijn. Omdat we met de zon mee vliegen, ben ik 3 kwartier later al in Canada, in werkelijkheid duurt de reis echter 9u en 3 kwartier..
Als ik aan kom in Vancouver haalt Fred mij op, Fred is de man des huizes van het stel waar ik heen ga. We zullen op de terugweg langs zijn zus en een vriend gaan waar we waarschijnlijk blijven slapen omdat de reis bijna 900 km lang is naar het dorpje waar ik zal gaan verblijven.
Ik zal dus waarschijnlijk maandag 4 juli aankomen in Anahim Lake, op de boerderij van Fred en Monika. Ik ben erg benieuwd!
Ik heb de foto's die Fred en Monika op hun site hebben staan toegevoegd aan dit profiel, dan kunnen jullie vast een indruk krijgen.
Goodbye!

  • 01 Juli 2011 - 11:41

    Papa:

    ben heel benieuwd hoe het allemaal zal gaan.Groet'n oew va.

  • 01 Juli 2011 - 13:59

    Joke Stegeman:

    Hoi Anne,
    Wat een onderneming zeg.
    Ik hoop dat je een super tijd zal hebben.
    Veel geluk van ons allen.
    Groet Joke,Erwin en de kids uut Exel

  • 01 Juli 2011 - 18:22

    Chelsey:

    Ooh Anne wat mooi daar zeg! Ik ben jaloers, je gaat het vast ontzettend naar je zin hebben! Maar eerst sterkte met de vliegreis he..
    X

  • 01 Juli 2011 - 22:45

    Marcel:

    Dus je hoeft niet meer het hele eind vanaf net vliegveld met bus en ander dubieus vervoer die kant op? Dat is wel beter en waarschijnlijk is je moeder daar ook wel tevreden mee :) waarschijnlijk wel verstandig om wat leesvoer mee te nemen, vliegreis is al lang maar die auto duurt vast nog langer. Maar goed, een beetje uitdaging maakt het juist leuk. Heel veel plezier! Lisan & marcel

  • 03 Juli 2011 - 18:39

    Myanne:

    Haa Anne, Sorry dat ik niet langs kon komen maar ik moest vrijdag middag werken en zaterdag ochtend had ik team uitje. Ik wens je heel veel plezier Canada, Geniet er van! Ik spreek je gauw weer

    Gr,

  • 06 Juli 2011 - 20:41

    Stefan M:

    Heej Anne!

    Nou het begin van je reisverslag is er al!:D ik ben echt zeer benieuwd hoe het daar gaat! Super super super veel succes daar!

    xxx

  • 07 Juli 2011 - 19:55

    Jolientje:

    Hee Annie!

    hoe is die daar? geniet je er al lekker van? al geleerd hoe je tegen de beren moet vechten haha! heel veel plezier nog!
    xx

  • 10 Juli 2011 - 19:19

    Mama:

    Anne zit in the Rocky Mountains,mobiel geen bereik en INTERNET is ook moeilijk.
    Ze heeft het wel naar haar zin,ze heeft al beren en wilde paarden gezien.Minpuntje zijn de ontelbare muggen,alle vrienden,familie en bekenden krijgen de hartelijke groeten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Actief sinds 27 Juni 2011
Verslag gelezen: 296
Totaal aantal bezoekers 14617

Voorgaande reizen:

22 Juli 2014 - 23 Augustus 2014

Australië

03 Juli 2011 - 28 Juli 2011

Vrijwilligerswerk in Canada!

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: